Monday morning..

..eller nu är det förmiddag. Vi var uppe strax innan halv sju och ha denna morgon kämpat med förstoppning,på den lilla, plus att ungen har dragit på sig en förskräcklig hosta. Well, det blir en lugn dag!

När Seb kommer hem från jobbet tar jag cykeln till Friskis och införskaffar mig ett nytt träningskort. Jag är alldeles för snål för att åka buss tur och retur (trettio kr) så kommer bli ungefär en mil på cykel för att ta sig dit och hem. Alltså lär jag få sjukt mycket träning!
Som det ser ut nu lär jag bli ensam om att träna, men det får gå även om det är roligare att träna med någon.


Vi ska sa en liten tur till centrum snart, kolla en grej jag fått på hjärnan. Får se om de blir vagn eller cykel.

Kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är som cyklar så långt...

2011-10-31 @ 17:05:05
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0