Helt utslagen..

...ligger jag i soffan med Tyson på magen. Mys!
Den lilla damen sover gott i sin säng efter att busat med kvällsbesöket, hon var uppe två timmar längre än vanligt men var inte ledsen något alls! Ska passa på att lägga mig och sova jag med så jag är pigg när hon vaknar imorgon!

Hoppas på soligt väder imorgon med så man kan ta en lång promenad.
Har lite att fixa med på stan så funderar på att gå dit,men då gäller det att hålla l pengarna. Skulle verkligen vilja shoppa men har inte pengar till de nu! Och har allt jag behöver förutom skor men har beställt massor skor som pappa köper med hem från USA! Riktigt billigt emot Sverige.

Men sov så gott, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0