Sjukstuga igen..

Ja, då var lilla Amelia förkyld igen. Undra för vilken gång det är nu? Det är ju säkerligen 4e iaf, och hon är 4 månader. Stackars min lilla bebis. Tänkt om jag kunde ta skiten istället..
Eller så är de bissingar på g, men antagligen inte.

Annars idag har vi varit hos min kusin och fikat lite, eller Amelia var mest ledsen. Fast hon tyckte det var himla kul när deras hund slicka henne i ansiktet. Då skratta hon.

Nej, jag ska fixa mig en kopp kaffe och se en film.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mami

Stackars liten! Jag vill INTE att du ska känna dig träffad av mig för att fin tös sover om nätterna, ni har det ju så himla kämpigt på andra sätt. Min diet består åt yoghurt med musli till frukost, soppa med knäckebröd till lunch och middag, kl 12 och kl 17. Kvällsfika på ev knäckebröd eller frukt och morot.. Tror din diet är godare! :-)

2011-01-18 @ 20:57:06
URL: http://mamiforlife.blogg.se/
Postat av: carro

Men usch stackars liten :(

Nu får vi hoppas det blir sommar snart, vintern suger verkligen när det gäller förkylningar.

Krya på sig kram till lillan!

Kram

2011-01-18 @ 22:24:11
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0