Trött tröttare tröttast..

och ändå sitter jag här. Amelia sover så det hade jag med kunnat göra, men prioriterar att duscha och göra mig i ordning i lugn och ro. Amelia vakna till vid halv 7 och låg och prata och kvittra i sängen för att sedan bli skitarg en stund och så somna om.Humörsvängningar tror jag det kallas.. Inte dåligt för någon som är ungefär 10 veckor, ser väldigt ljust på framtiden.. haha

Vilket underbart väder då, solen skiner, 13 minus..Visst att det är för jävla kallt men gud så vackert.
Ska ta tag i dagen, har lite o göra. Måste säga upp lägenheten, lämna in papper till skatteverket, börja planera dop med mera, lär glömma hälften.

Ha en underbar dag.♥

Kommentarer
Postat av: heidi aho mathiesen

Du har lite o göra gumman, säg till dom du behöver hjälp =)

2010-12-02 @ 09:39:06
URL: http://heidiaho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0