Idag..

har det sannerligen inte varit någon bra dag. Amelia har varit så ledsen och det gör ont i hela mig att hon är så förkyld,hela lilla näsan är igentäppt av snor.
Jag försöker så gott jag kan med näsdroppar och koksalt, önskar jag kunde ta skiten istället för henne.

Kusin Malin, som är en av Amelias favoriter var här och fika och då fick lillkicka sova i Malins famn och vaknade på strålande humör.

Amelia hann även med att kräkas så det kom i hennes hår, hon kissa ner hela sig vid blöjbyte och när hon var nybadad passade hon på att bajsa rejält, så fullt upp blev de med andra ord.

Jag är skittrött och har riktigt ont i skallen, blir lätt så när de är massa gråt och man inte hinner äta som man ska.Blir riktigt sugen på att sätta i mig massor kakor och godis, men måste vara stark och stå emot.

Ska nog lägga mig och vila huvudet ett tag innan Amelia vaknar och ska äta.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: madeleine

hon är ju så fin din lilla flicka... suttit och läst igenom hela bloggen nu... förstår att du är stolt över henne önskar er all lycka och glädjs åt er som bara den

2010-11-11 @ 22:11:16
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0