Äntligen.

Idag skedde det, jag tränade! Köpte mig ett kort,snöra på mig skorna och körde ett pass. Det var tufft som fan, och jag kunde valt ett enklare, men jag gillar att utmana mig själv. Det enda som var negativt var att jag har så ont i ryggen av bedövningen, kände verkligen av det.Hoppas det går över, har visserligen bara gått 7 veckor men inte ska det väl göra ont så lång tid efter?
Nu har jag 9 kg kvar att gå ner innan jag känner mig nöjd. Väga mig om en vecka igen tänkte jag.

Lilltjejen är fortfarande snorig, stackars mamma kicka. Men idag har hon varit hos farfar och pappa på jobbet och på kvällen var farmor och hennes fastrar här så då blev hon glad. ♥

Nu är jag trött och har ont i huvudet så blir nog sängen för mig och lite mys med Amelia.

Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Malin

Kom igen då Rebecka! Givet me some mo!!

2010-11-26 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0