God afton.

Jaha då har vi hunnit med en sväng till sjukan och jourcentralen. Lillan hostar så mycket så hon spyr.Förut fick både hon jag och soffan en kaskadspya över oss. Jag är så trött på detta så jag snart spyr själv.
Hursom finns det inget att göra, för liten för hostmedicin, finns inget slemlösande att ge och så vidare..
Hon är alltså bara förkyld med en massa slem som sitter fast och som hon inte får ut.Bara inse att det lät ta tid, men det är knappast jättekul att sitta hemma med en sjuk och grinig bebis. Aldrig får hon må bra kraken.

Ja, Nathalie var här förut, och vi bestämde att vi ska ut och ta ett par glas i mellandagarna. Underbart.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen fixa käk till lillan.Så var ytterligare en dag till enda.
Idag åt vi föressten hemgjorda hamburgare. Jag åt hemgjord coleslaw och grönsallad till. Gott.

Eftersom en hel del frågar om min diet så tänkte jag skriva vad jag ätit, för att ge lite tips och så.

Natti natti alla!



Ge mig kroppen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Ja men jag kommer nog landa på runt 24kg jag också :P Hur stor var er skrutt? De tror att vår kommer ligga på mellan 3700 och 3800, så det ska bli kul att se :D

2010-12-15 @ 21:56:11
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jenni

kan du inte prova att skölja näsan med koksaltlösning? fast man kanske inte kan göra det på bebisar? Hoppas hon blir frisk snart!

2010-12-15 @ 21:58:12
Postat av: Amelias mamma.

Jenni, det går..Så får man suga ut snoret med nässug.haha.

2010-12-15 @ 22:01:43
URL: http://booboo.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Nej men gud, nu blir jag nästan lite skrämd inför förlossningen!! Jag som varit så lugn, haha! Ditt SF-mått var ungefär som mitt? Ja, det är ju olika förstås, men kanske vi får en tjej på över 4 vi också :D

2010-12-15 @ 22:07:29
URL: http://madeleines.se
Postat av: kattis

tålamod mamma!

Ni fixa det..och Beckis,tänk på hur fett jag vart 37 kg över..allting ta sin tid...ge allting lite tid så kommer allting på sin plats igen.

Tösen e jo bara 12 v--simma lugn

pöZZZZZZZZ

2010-12-15 @ 22:59:28
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Där sa du något klokt, såklart vi klarar långa/stora barn eftersom vi är långa själv. Det ska jag ha i bakhuvudet när det sätter igång :D Kram

2010-12-16 @ 05:32:36
URL: http://madeleines.se
Postat av: frida

vilken liten goding du har ;)

2010-12-16 @ 07:54:05
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0