Day 06 – Your day...

Idag har jag som alla andra dagar tagit hand om min dotter- vi har myst, ätit nan, tagit massor olika mediciner och magdroppar, hon har sovit en hel del och så har hon fått bada igen. Hon älskar att bada.
Jag har haft finaste Mellie men man här, jättetrevligt.
Jag och min Basse har ätit gott och druckit kaffe då jag tände det tredje ljuset.
 Tänk att det redan är 3e advent?!
Nu ska vi se en film, Bröderna Karlsson, sen blir det läggdags.
Imorgon är det måndag och ny vecka!

Idag har jag ätit köttfärsfyllda paprikor med blomkål till och grönsallad.
Börjar tycka jag blir mätt mycket fortare nu än innan.

Sov så gott sen alla!


Kommentarer
Postat av: Vegardkatarina

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-12-27 @ 13:55:28
URL: http://vegardkatarina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0