Day 01 – Introduce yourself...

ja, då kör vi igång!

Rebecka - född i Augusti 1985. Lejon, och det märks.
Mamma,pappa,bror, syster och hunden Leida.
Min egna lilla familj är Sebastian 23 och våran lilla Amelia, född 25 sep alltså 10 veckor.
Vi har även två helt underbara katter, Max och Tyson!

När jag inte är mammaledig jobbar jag som undersköterska med äldre psykiskt sjuka.Helt ok jobb.
Saknar mina underbara arbetskamrater mycket.

Gillar att träna, önskar jag hade mer tid men bebis och hem tar mycket tid, och så tränar min sambo mycket och spelar matcher så vi har det svårt att få ihop allt.

Gillar mest av allt mina vänner och familj. Tycker om att shoppa och fika. Kaffe är en drog, dricker minst 5 koppar om dagen. Hänger kvar mycket sen jag rökte.
Jag älskar min familj mer än något annat och skulle offra allt för dom. ♥

Det var dag 1.

Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0