6 dec..

är det idag! Vi har ju så mycket snö,helsmysigt tycker jag, precis som när man var liten. Det jobbiga är att det är svårt att hitta skor som passar denna kyla, och samtidigt ska dom vara snygga och hålla sig torra och fräscha..
Får väl ha det jag har denna vinter..går ju inga längre sträckor. Annat var det förra vintern då jag gick till jobbet på morgonen runt 06..en halvtimme tog det och jag hade frost i fransarna när jag kom fram.haha.

Vad ska vi hitta på idag då..Evve skulle titta förbi på en kaffe, sen drar hon till Åre, underbara människa kommer sakna dig. Sen ska jag försöka att komma iväg och träna idag om Sebastian kommer skapligt från jobbet.

När man har fått barn har man en massa mer rutiner än förut men fan inte mer struktur.

Lillan har varit ledsen på morgonen efter hon åt, jävla mage rent ut sagt. Men hon fick somna i min famn och nu ligger hon och sussar sött i sin spjälsäng så ska passa på att duscha.
Kanska försöka få sig nåt i magen med, har bara druckit massa kaffe. Förra veckan gick bra, ca 2 kg ner så då får man unna sig julbord på ons tycker jag!


Senare tänkte jag börja med en kul grej..

Kommer skriva om dessa saker, en för varje dag. Det blir roligt, och det borde ni andra med bloggar med göra.


Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your thought today
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your best holiday
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last




Budda!

Ha en underbar dag fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0