Godmorgon fredag..

..här är det segt, men jag är lite bättre iaf. Hade fått en infektion i tungan, det var ut med tungpiercingen som gällde och stark antibiotika i tio dagar. Hade en varböld i tungan, men som tur var hade inte infektionen spridit sig.
Nu är det bara vänta, blir det värre är det akut som gäller då det kan bli farligt med infektioner i tungan, ja munnen överhuvudtaget för den delen.
Blir lugnt för mig, inga promenader eller nåt annat ansträngande, för man ska ALDRIG träna med infektion i kroppen. Då är man dum dum dum.
Angående kvällen får vi se, har verkligen sett fram emot det så är jag bättre i eftermiddag ska jag gå en stund.

Ha en bra fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0