What a day..

Hoppas alla mår bra!

Idag har det varit mycket, tog först en promenad till jobbet och hälsade på. Var uppskattat av de äldre att få träffa Amelia igen , och roligt för mig att träffa mina arbetskamrater!
Sen kom jag hem, och lämna mer eller mindre in Amelia till Sebbe sen åkte jag till Ikano. Tanken var vinterskor, men hitta nada. Suck. Så får väl fortsätta med de jag har..Blir förhoppningsvis vår snart!
Nu har Sebastian åkt till stan för mat och bio, var inte mycket vi hann ses idag, men så kan det vara ibland.

Dom har nåt specialschema på gymmet nu, så väntar med träning till nästa vecka. Blev ju en timmes promenad idag i allafall. I snöstorm.

Idag har jag ätit bacon och ägg till frukost och nu till kvällen blev det ostplättar och blomkålsås.Helt ok..
Igår åt jag squashgratäng, riktigt gott.
Hoppas hoppas jag går ner denna vecka så man blir lite taggad!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och se nån film, lill kicka sover!

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: carro

Ja jo jag hoppas verkligen det med!

Det märks knappt på dagtid att han är krasslig men så fort kvällen kommer så kommer hostan o håller i sig fram till ca 21 sen kommer det tillbaka på morgonkvisten.



Ja hehe, alltså kokt ägg ;) Jag har aldrig tyckt om äggula så det är inga problem :) Lite salt på bara.

Jag tycker det är lite svårt och man blir lätt fantasilös när man inte följer någon direkt diet, jag vågar mig inte på någon stäng diet med tanke på magen.

Hoppas det går bra för dig nu då, det gör det säkert, lchf ska ju vara jätte effektivt.



Hur mår din lilla tös nu då? Är det borta snart på henne eller hostar hon lika mycket? Kram kram

2011-01-04 @ 21:05:34
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0