Vardag igen..

och här sitter jag med en kopp kaffe!
Basse har alltså börjat jobba igen vilket gör att jag stiger upp i tid för att hinna klar innan Amelia vaknar. Hon brukar ju sova till halv tio så det är perfekt med lite ensamtid på morgonen!

Idag ska vi gå till Heidi och träffa henne och My, och en annan kompis Emelie och hennes lilla Tea. Kommer bli full rulle om ett par år!

Denne vecka har jag tänkt börja med träningen igen med, har i allfall bestämt två pass jag ska gå, vill gå ett tredja men vi får se om någon kan titta till Amelia då Sebastian tränar samtidigt.Vi får se.


Amelia gillar ju inte vidare värst att ligga på mage, men igår fick hon ligga på mage hos mig och så busade vi, det gillade hon väldigt mycket. Blev helt till sig, haha!







Nu ska jag fixa lite och så, hörs senare!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: carro

Ok, 6 kg klarar du ju lätt!

Det är ju det här med att träna.. jag måste hitta motivationen och sen har jag ju gratis på Atic nu till den 27e men jag vet i fasen om jag inte ska gå till friskis o svettis här borta vid oss istället.

Gå avstånd liksom, känns lite mer lockande.

Nje magen känns som den kommer aldrig bli den samme hehe, men men jag får skylla mig själv som inte gick ner alla mammakilon med Jesper innan jag blev gravid med Julius men jag är evigt tacksam att jag "bara" gick upp 7 kg med han som jag tappade samma dag som han kom. Men det är iaf långt ifrån min vikt jag vill ha. Nåväl, mitt mål är iaf till sommaren så man inte liksom har för korta mål, man vill ju kunna visa sig på stranden haha.



Vad söta ni är bilderna =)

Hoppas ni har haft en trevlig helg, vilket det verkar som :)

Kram kram

2011-01-10 @ 10:38:54
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: Fia

Tjejerna mår hur bra som helst!Allt har flytit på bra.Det var bara lite kämpigt med pumpandet/amningen. Eftersom dom kom lite tidigare så var inte deras sugreflex helt utvecklad så jag fick tränings amma med med.Det funka bra uppe på sjukan men sen hemma med allt runt omkring blev jag helt slut.Så till sist gav vi flaska som jag pumpa till.Men efter 2 månader av pumpande var tredje timma fick jag nog.Så då fick dom ersättning.Och det funka jätte bra, glad mamma och glada bebisar =)



Vi bor i Aspnäset.Det ligger ovanför Bläsdadsskolan om du vet vart den ligger?Vi har tidigare bott på Ekholmsvägen.Vi bodde på tredje utan hiss, svettigt värre!När är det ni flyttar?

2011-01-10 @ 11:14:34
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0