Panik panik panik..

jävla flytt rent ut sagt!
Vet inte hur vi ska hinna allt?

Idag var jag och Amelia på stan, jag hitta inget, absolut inget..Prova lite jeans,resultat = stoppad korv! FAN orkar inte se ut såhär,blä.
Får ta tag i både motion och mat igen när flytt är avvklarad.
Blev en kaffe med min bästa Malin, sen lite häng med bästa Nathalie. Vi lämna av Amelia hos pappa på jobbet och åkte ut till Tornby, kolla lite och käka. Snabbesök.

Kvällen har spenderats framför tv och två nya program. Sofias änglar, so sad. Och det om de hemlösa. Fy fan, det värker i hjärtat på mig att veta att folk har det så. Fy fan.

Nu ska jag sova och hoppas på positiva besked imorgon.

Kram till alla och sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0