På stan hela dan..

Japp, idag var vi på stan från 11 till 16. Hann med besök på mitt gamla gamla jobb och en fika med kompis och bebis.. Tack för det!

Värsta idag var att jag mitt pulver hade glömt bort att våran lgh skulle besiktas idag, hade massa missade samtal när jag kom till stan, som tur var låg Mathilda här hemma och sov och kunde ta emot besiktningsmannen. Tur nummer två var att ingen av mina kissar rymde då han gick in med huvudnyckel!
Så kan det gå, men lgh blev i allafall godkänd!Så att... Inte många veckor kvar!Längtar!

Nu ligger pappa och bebis i badet, ska ta och tvätta håret på Amelia sen ska hon upp och få mat i magen!

Sen blir de säkert någon film och sen läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0