Helt slut..

är vad jag är! Har varit full rulle hela dagen.
På dagen var vi hos Heidi och barnen, busade och myste!
Sen på eftermiddagen åkte jag till min kusin och hälsa på. Stackarn har skurit sig i handen så det blev både operation, gips och en lååång sjukskrivning för henne. Tur jag är mammaledig och kan umgås massor massor!
Sen handla jag, lagade mat och nu sitter jag och väntar på att min lilla trollunge ska äta sista gången och sen sova för natten!
Idag lagade jag ugnsgratinerad fläskfilé med creme bonjour vitlök i, och sallad till det och så Lohmanders beasås.Sjukt gott, och det bästa med allt, ok att äta!

Imorgon ska våran lilla tjej vara hos farfar och hans sambo några timmar så vi kan börja röja och packa, ska bli skönt att få lite gjort!

Nej nu ska jag mata lillan sen blir de nog sängen för mig med!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kommentar från en trogen läsare. haha.

2011-01-16 @ 15:02:51
URL: http://evaldhmathilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0