Bättre idag..

Igår var Amelia övergrinig, hela dagen. Jag som skulle tränat var helt slut, så istället åkte jag till stan och fika med en underbar vän. ♥
Idag har fröken varit på mycket bättre humör, sovit mycket så mamma kunde få städa. Vi har även haft besök av min kusin, det gilla Amelia.

Dopdatum, kyrka och präst är bokat! Äntligen, så nu blir det att börja fixa inbjudningar och planera allt.

Imorn ska lilten vacccineras, ush ush ush jag vill inte. Känns skit att hon ska stickas igen.. Men det måste ju göras så hon slipper resten av skitsjukdomarna.

Nej men kram på er!

Amelia med faster Sabina, som var här igår. Bilden är från nyår!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Man kan ju inte vara på topp jämt =)

2011-01-13 @ 21:47:51
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: carro

Tack så hemskt mycket.

Hoppas vaccineringen gick bra?

Jag sköt på Julius, han skulle fått igår men jag kände att jag orkar inte att vi alla 3 ska vara febriga o griniga, så jag väntar lite hehe.



Hoppas ni får en mysig helg.



Föresten, jag tyckte kanske att jag såg dig i ekholmens centrum för nån vecka sen? Aja, jag ville inte ropa om det inte hade varit du haha.. snyggt.

Ha det bäst! Kram

2011-01-14 @ 11:40:11
Postat av: carro

Nej det är inte hemligt, kommer lägga upp mer info om dopet i ett inlägg när vi bestämt om inbjudningskort o så.

Men det kommer bli i Landeryd kyrka =)

Vart ska ni vara? Vårt dop är den 12/3, ert?



Hehe mjo, det blir ju så när man bor nära ett centrum. Nje "du" gick isåfall med en annan tjej som var rätt lik "dig"? Kan det varit du kanske?



Ja det är skönt att det inte blivit något än men som sagt man ska inte ropa hej, en del säger att det kommer när man minst anar det :S

Jo Julius blev med gnällig o lite febrig av vaccinet men det är tur att det finns för de små.

Hoppas ni har en mysig fredagkväll!

kram kram

2011-01-14 @ 19:06:46
Postat av: sabina

är faster en transa?? hur fan ser jag ut.. haha

2011-02-02 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0