Längesedan nu..

som vanligt tappar jag suget men vi kör igen då, eftersom ni vill. Men då vill jag gärna ha lite feedback med...

Helgen då har vairt full med sport..Fotboll fredag, fotboll lör och idag sön blir det innebandy. Det kommer bli en en sporttjej, precis som sin pappa. Hon var så fin i bodyn pappa har gjort till henne.




Hur som helst, det gick helt ok för laget och nu längtar vi mycket till fotboll säsongen börjar igen. I år blir det 5:an så det blir kul.


1:a advent idag då, snart är det jul! Underbart!
Jag älskar verkligen allt med julen. Längtar till granen ska upp och alla klappar..Och så känns det ännu mer speciellt i år när vi har våran lilla tjej här.

Ska ni pynta nåt i år?

Ska fixa mig lite så vi kan åka iväg sen. Heja pappa!


Kommentarer
Postat av: madeleine

gud så söt hon är då din lilla sessa

2010-11-29 @ 13:53:31
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag ska försöka kommentera så ofta jag kan! jättefin design ju :) ska försöka skicka lite fler bilder också så fort jag hinner! Kraam

2010-11-29 @ 13:58:23
Postat av: Malin

Det vet du att jag inte ska hehe

2010-11-29 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0