Jävla höst..

..är den inte bra jävla deprimerande?
Även om hösten har löv i olika vackra nyanser så känns allt bara grått grått grått.. Och tråkigt.. Och mörkt..
Det är så man längtar till snön så den kan liva upp lite!
Varje dag försöker man komma på något att göra men det finns inget.
Jag älskar att vara hemma med min fina tjej men nu känns det att det börjar bli dags för jobb och dagis, både ekonomiskt och för att kunna sysselsätta oss.
Hur orkar man vara arbetslös? Och nu menar jag inte ofrivilligt arbetslös utan arbetslös som är lika med bidragstattare utan någon som helst plan att jobba för sina pengar. Tattandet i sig är en sak, men hur pallar dom sitta hemma dag ut och dag in?
Nej tacka vet jag jobb, att varje månad den 25 kunna känna, det här är MINA pengar, och jag har kämpat för dom

Det blev rätt bittert, men det får spegla mitt humör. Ska ta en cykeltur till Ica när Amelia vaknar, köpa glass till kvällen. Är ensam och vad passar bättre än glass och lite självömkan..

Ska köpa träningskort så fort min antibiotikakur är slut då jävlar ska fettet brännas! Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0