Vad händer och sker?

..inte allt för mycket ni.. Känner inte att jag har så mycket att berätta.
Eller jo, Amelia har blivit duktig på att gå nu.. Och springa. Men bäst är hon på att klättra. Överallt och på vad som helst. Häromdagen var det katternas klätterställning. Men hon se ju hur dom gör så kanske tror hon ska göra lika!

Häromdagen bakade jag lussekatter, så gott. Dom är slut redan.. Och det får Sebastian ta på sig. Tror han åt tio stycken första dagen...
Ja, det får bli att baka mer snart.

Idag kommer mamma och pappa hit så vi måste väl slänga ihop nåt gott fika sen. Och så måste vi till affären för kaffet är slut.. Ja vi har lite att stå i!

Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: Fia

Så söt hon är =)



Värst var en gång när jag hittade Nora på fönsterbrädan bakom gardin!Hon hade skjutit deras leksaksspis till fönstret och först klättrat upp på docksängen och sen vidare upp på spisen för att sen sätta sig på fönsterbrädan.Jag fick värsta chocken när jag såg henne och livrädd att hon skulle ramla ner.Så jag gick försiktigt fram och tog ner henne, dom är mer vilda än tam!

2011-11-10 @ 13:58:09
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0