Godmorgon tisdag..

..och alla andra, här var det en rätt jobbig natt så är inte jättepigg idag.
Om några timmar kommer Amelias farmor och hämtar henne, jag ska jobba nån timme eller två.

Ingen träningsvärk idag, skönt de. Är så taggad på träning nu, i helgen är det två danspass jag siktat in mig på. Grymt kul!

Idag tänkte jag göra något jag typ aldrig gjort innan. Besöka Lidl..
Har fått dille på skotska shortbread sen min Malin bjöd mig på det i somras. Svindyra på typ Ica, 30 kr förpackningen tror jag, men på Lidl kostar dom 10 kr. Nu kanske dom inte är lika goda men det märks ju..
Tänkte även köpa marmelad. Höst för mig är rostade mackor med ost och marmelad och till det en stor kopp te!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0