Sol sol sol..

är det inte underbart väder?Vilken känsla när våren börjar komma!
Fåglarna kvittrar, det luktar vår ute..Underbart!Och äntligen kan man ta de där långa promenaderna man längtat efter.Jag njuter, och Amelia njuter. Hon älskar att ligga och sitta i vagnen och bara vara.
Plus att långpromenader gör gott för kroppen.Äntligen är mina 24 gravkilon borta!
Jag kan ha mina gamla jeans igen,fatta hur underbart?

Visst att gravkilon är lätta att få bort,men 24 är många många kilon och jag har kämpat så hårt för det här!Amelia är värt vartenda kilo och att min mage kanske inte blir sådär platt som innan gör inget för den är jag stolt över.Tänk att hon bodde därinne i 9 månader mitt lilla hjärta!
Hon börjar bli så stor min lilla fågelunge..Nästa helg ska hon döpas!Kommer bli mycket folk men det är bara roligt!

Idag var mina tjejer här och deras barn.Underbart!
Vi har hängt ihop nu sen 18årsåldern så åtta år i år.Det har hänt så mycket,vi har haft många galna festkvällar ihop, många underbara fikor och vi har nu välkomnat fem barn,vilket är otroligt.Fem helt underbara ungar,och i sommar kommer den sjätte.Det är en oerhörd lycka och rikedom att ha så underbara människor i sitt liv.Älskar er!

Nu ska jag se lite tv innan läggdags!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0