Fruktansvärt illa..

att uppdatera såhär dåligt men internet har strulat, min dator har strulat och hur man bloggar från iPhone har jag inte lyckats lista ut..
Dagarna går och ser för det mesta likadana ut: Tar hand om min dotter, försöker gå en PW varje dag med vagnen och försöker träna i allafall minst 2 ggr per vecka!

Min lilla tjej är numera stor och har fått sin första bissing (tand ) och snart kommer andra.

Ska lägga mig, men ska försöka ta tag i bloggen igen.
Kram på er!



Ni må tro att jag är stolt över min fina dotter ♥

Kommentarer
Postat av: Errki

Men GUD vad stor hon hunnit bli redan!!!! Ska bli så kul att träffa er snart!

2011-03-13 @ 20:45:42
URL: http://mamiforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0