Vaccinering= check!

Vaccineringen gick bra, blev lite tårar men gick över fort.Men våran lilla tjeje är van vid stick, det är en tuffing.♥ Och vet ni, hon hade gått upp jättebra i vikt. Jag är så lycklig för att det äntligen börjar vända, att Amelia äntligen börjar må bra. Imorn blir hon 4 månader och är nu 62 lång och väger 6165.Stora tjejen.


Min lilla älskade raring..

Nu sover Amelia, Sebastian är borta hela kvällen och spelar match och jag sitter i soffan och tittar lite på tv och försöker hålla koll på min andra bebis Tyson. Han blir tre år i år men är fortfarande som en kattunge, måste ha stannat där mentalt. Får han inte uppmärksamhet när vi ser tv, biter han på sladdar. Vill han att jag ska gå upp på natten lägger han sig på min kudde och trampar med tassarna i mitt huvud. En riktigt busig kille!

Helgen blir lugn, händer inte alls för mycket. Vi ska behöva ta tag i lägenheten så får se om kanske farfar ska vara barnvakt så vi kan röja lite. Inte roligaste nöjet, men det måste göras.
Gud vad jag längtar till vi flyttar. Då är det undertecknad som minst en gång om dagen börjar gå Vidingsjö spåret, min förfallna kropp måste tightas upp! Ska vad snygg till dopet har jag bestämt!

Nästa helg ska jag på dop. Det är lilla Moa som ska döpas. En helt otrolig liten tjej som inte vägde mer än 1300 drygt när hon föddes! Helt otroligt att se och få hålla en så liten bebis i verkligheten. En riktig liten kämpe!

Hoppas alla får en bra fredagkväll och en bra helg!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hey! jo, jag började äta GI i april 2010, men sen gick jag över till LCHF nångång efter.. :) äter fortfarande så. hoppas allt är fint med dig och din fina familj!

2011-01-14 @ 22:37:06
URL: http://mikaelamolk.blogg.se/
Postat av: mami

Vilken liten sötis! Skönt att det gick bra med vaccineringen och att hon går upp i vikt och så.

2011-01-17 @ 22:01:40
URL: http://mamiforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0