Trött idag..

Vet ni vad som är typiskt? Man får en bebis som sover hela nätter utan att vakna förän 9-9.30 ( varit så nu i typ 2 månader) men istället har man en kisse som är inne och väcker en minst 3 gånger per natt?! Helt sinnessjukt. Tyson har alltid hållt på såhär sen han var kissebebis. Lever på hoppet att han ska ge sig ju äldra han blir, men knappast. I mars blir han tre, och är värre än någonsin.

Idag har jag inte utfört alltför mycket förutom det vanliga, ta hand om Amelia. Och lär nog inte bli mer. Är så trött på snön, blask, blåst, halka..you name it, jag är trött på allt. Mest trött är jag på grannarna som spelar och spelar och spelar samma jävla musik varenda dag. Lägenheten är en enda röra, kartonger och sopsäckar överallt vilket resulterar i att man inte kan städa. Skiter it, låter hemmet förfalla dessa sista veckor vi har kvar här.
Och mest trött idag är jag på att äta som jag gör, visst det är gott och jag går ner, men fan vad jag är sugen på allt jag inte får äta..

Jaja, imorgon blir en bättre dag!

Kram sålänge!



Jag och min lilla bebis Tyson.

Kommentarer
Postat av: mami

Tråkigt med en katt som förstör sömnen... när man nu har en unge som fattar att man ska sova på natten! Vår lille J-boy vill leka på nätterna när han vaknar och somnar omöjligt om om man inte lägger honom i vår säng och typ håller fast honom så att han inte kan krypa iväg. Man sover inte så mycket om nätterna kan jag säga. Skönt att dieten funkar! Själv har jag två kilo kvar till min målvikt, har gått ner tre kilo med hjälp av soppdieten... Men måste träna lite också så att man inte är smal och slapp : /

2011-01-17 @ 21:38:49
URL: http://mamiforlife.blogg.se/
Postat av: Fia

Min syrra hade en schäffer som hette Tyson, han var mer vild än tam =)



Känner igen det där, barnet(barnen) som men man kan ändå inte sova.Nu har ingen katt som stör men jag brukar ha så svårt att somna.Ligger mest bara och väntar på att nån ska vakna =)

2011-01-18 @ 15:23:54
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0