Long time..

Har inte funnit någon tid att uppdatera här.Mycker dåligt av mig!
Har haft fullt upp med annat, dock inte det jag borde göra: packa..
Vi flyttar ju om 3 veckor, och har man så mycket skit som vi ( läs jag ) gäller det att börja i tid. Ska slänga lite nu, det är ett måste.

Dieteten går perfekt, har gått ner 2,5 kg på 4 dagar.. Det är givetvis mycket vätska men i veckan som kommer börjar träningen och då kommer kroppen börja bli fast.. Är helt inne på det här nu, det kommer bli så bra!

Lilltjejen min är fortfarande lite hostig, fast mest slemmig. Hon har ätit jättebra senaste tiden, så ska bli kul att se om hon nästa vecka har gått över 6 kg. Imorgon fyller hon hela 15 veckor.

Sov gott alla, och kram till er!



Min fina tjej.


Kommentarer
Postat av: Fia

Men guuuu så himla söt! Vilket härligt hår hon har!

2011-01-09 @ 21:03:03
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Errki

Hihi, så gulliga bilder du har! Skönt för er att flytta (även om det är jobbigt med själva flytten).. Vet ju inte hur ni kommer att få det på ert nya ställe men jag såg att du skrev att det skulle finnas en liten uteplats så att även jag kan hälsa på! = ) Låter gött!

2011-01-09 @ 21:13:13
URL: http://mamiforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0