Helt sjukt dålig uppdatering..

håller på för fullt med packning och tar hand om grinig bebis. Såhär som hon är nu har hon aldrig varit..Tänder?
Hur var era små när bissingar kom?

Nu är det max en vecka kvar i denna lägenhet.Längtar så, kommer bli underbart.
Men mycket att göra innan dess, hatar att flytta.

Annars händer det inte alltför mycket, dagarna går. Amelia växer och blir större och tyngre för var dag. Hon äter så himla bra nu så känns inte alls lika jobbigt. Förr hade jag alltid en stor klump i magen när jag gick och vägde henne, nu gör jag de med spänning. Ska väga på ons tänkte jag, när vi ska på föräldragrupp. Annars går vi bara en gång i månaden nu, känns skapligt skönt om man jämför med nyss då vi gick en gång i veckan för att kolla vikt.
Hon har så himla goa pusskinder min kicka. Och det börjar bli dags att plocka undan strlk 62, stora stora tjejen min.




Min älskade gris.

Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att hon äter nu och ökar i vikt :)

2011-01-25 @ 07:28:10
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: carro

Åh vi har samma här hemma, grinig och humörsvängningar haha, men det är garanterat tänder för han biter o tuggar som tusan och en kall bitring älskar han och blir super glad.

Jesper var inte jätte grinig dock så detta är nytt för oss.

Vad go hon är! Verkligen riktgt härliga kinder hihi.

Tack så mycket, det ligger i Lambohov. Får se vad de säger idag. Jag uppdaterar om vi får den eller ej ;)

Kram kram

2011-01-25 @ 09:08:46
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: Errki

Åh, lilla trollet! Måste försöka att ses snart... sms kommer BTW = )

2011-01-25 @ 11:00:26
URL: http://mamiforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0