Snön...

kom så i år med. Det är så vackert när allt är vitt. Ja, förutom vägarna då som är helt grå och blaskiga.

Idag har vi inte gjort mycket jag och Amelia. Jag har städat och hon har sovit. Hann även med en kort promenad. Vill bara komma igång med träningen nu och bli smal igen. Eller smalare i allafall.
Då jag inte ammar är det svårt att tappa kilona, men det får väl ta sin lilla tid. Har bara så svårt att vänta, tålamod är inte min starka sida.
Jag gick upp över 20 kg när jag vänta Amelia så det finns en hel del att gå ner. Jag försöker äta nyttigt och inte massa skit men det är svårt. Har alltid varit van vid att kunna äta det jag vill då jag oftast tränat och hållt mig i form. Räknar med att gå ner ungefär 10 kg, då är jag på min målvikt. Börjar förhoppningsvis att träna nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas.

Ska styra lite med mat och så nu, sen ska jag försöka få ihop resten av historian när Amelia kom.

Idag är mitt låttips Nelly - Just a dream

Någon som har några bra låtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0