Pappas dag..

har det varit idag! Har firat både min pappa och Amelias.
Amelia och jag har ju varit i åtvid sen igår,jättemysigt..
Hon är fortfarande skit förkyld och det är så jobbigt att höra henne hosta och snörvla, och tålamodet träter ibland när hon bara gråter och man inget kan göra...Men det är bara att försöka vara lugn för hennes skull.

Ny vecka nu då, 8 veckor sen Amelia kom och nu ska det ske..Jag ska köpa träningskort. Jag vet att det inte är någon stress att gå ner de kg jag gick upp men jag vill!
Ska bli underbart, hoppas bara kroppen pallar. Har ju inte direkt ansträngt den på länge, och så har jag väldigt ont i ryggen från epiduralen än.

Nej ni,nu blir de glögg innan det är dags för sängen, är helt slut.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0