Amelia ♥

Våran dotter är nu 6 veckor och några dagar. Alltså inne på sin 7e vecka här på jorden.Att någon kan vara så underbar och fin är svårt att tro. Blir helt salig bara jag tänker på henne. Hur var livet innan hon kom,vad gjorde att dagarna gick och så vidare..Man har helt glömt bort hur det var innan!
Och hur kan man älska någon så mycket som man älskar sitt barn?

Det kommer alltså mest handla om Amelia- men då inte bara om hur underbart allt är utan även om hur jobbigt det är när hon skriker 3 timmar konstant och inget hjälper och kanske lite om mig själv och min långa väg tillbaka till min gamla kropp.

Nästa gång kommer handla om förlossningen!



Dagens låttips är alla gånger om Daniel Adams-Ray med Gubben i lådan.

Kommentarer
Postat av: Juliustiril

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-12-29 @ 13:55:54
URL: http://juliustiril.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0