Värsta dagen i mitt liv ..

Har varit hos läkaren idag med Amelia, och hon har astma. Det resultera i att vi måste omplacera våra katter tillsvidare..Kanske för alltid.Jag känner mig helt tom..är så jävla ledsen. Amelia är mitt liv men jag har haft mina missar sen dom var små kattungar och det är familjemedlemmar...Och det är inte så lätt heller att hitta någon dom kan flytta till...Nej fy fan jävla skit. Orkar inte den här skiten...
Måste försöka lösa det här..men vad gör man när det känns som man ska dö bara av tanken på att dom inte ska finnas i mitt liv mer?Fan!

Kommentarer
Postat av: caroline

Aj då.. stackars liten, det där med astma har vi här hemma med, båda grabbarna fick det, dock bara förkylningsastma då det ligger nära på Jockes sida.

Det där kommer säkert och förhoppningsvis växa bort på lilla Amelia? O så kan ni kanske skaffa katt då?



Usch att inte få ha sina djur som man älskar så mycket skär verkligen djupt i hjärtat. Var tvungen att göra oss av med vår hund då när min mamma blev sjuk. Först fanns det inget annat alltenativ än att avliva men i sista sek var det ett gammalt par i Norrland som tog henne och de sa att hon förändrades deras liv och de kan inte leva utan henne.



Jag kommer i grunden från Ljungsbro men vi flyttade till stan när jag blev 13 år. Sedan har jag fastnat här. =)

Hoppas verkligen Amelia blir bättre snart och att det löser sig med katterna!

Stor kram

2010-12-09 @ 19:36:29
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: caroline

Mjo vars, det är ju inte kul.

Nu när det äntligen funkar på vc med inhaleringen på Jesper så fick vi hem en tub som han vägrar.

Nu har han växt till sig lite och får inte alls lika ofta eller ens vid varje förkylning men det är jobbigt. .

Julius måste inhalera minst 3 gånger på vc för att få en egen tub.



Ja tyvärr så har de gått bort båda två :( En ledsam historia faktiskt. Det kom plötsligt, de gick bort båda två på bara 2 år. Cancer ja, pappa lung och hjärntumör och mamma bröstcancer.



Ljungsbro är / var trevligt på min tid, ett barnvänligt område. Meen ingen jag känner bor kvar typ. Känns som 2 mil från stan då helt plötsligt blir himla långt =)



Var är du ifrån början? Om du har skrivit det så är jag hel vimsig av mig med en guldfisk minne ;)

Jag tycker mig känna igen dig lite, men det kan ju va för att vi båda bor i lilla lkpg :)



Kram kram

2010-12-09 @ 20:07:20
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nej va tråkigt. Hoppas det löser sig på bästa sätt.

2010-12-09 @ 21:56:19
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

nu är dagens bloggar utsedda, titta in och se om en av dom blev du? Om inte så kommer en ny chans i morgon :)

2010-12-09 @ 22:39:52
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0