Våran dag...

blev inte något av det jag tänkte..
Tänkte ju åka till stan och fixa lite, men Amelia blev så ledsen efter maten så hon fick ligga i sin säng och mysa och sova i lugn och ro. Och hon somna faktiskt helt själv,duktig kicka!Efter hon vaknat, på mycket bättre humör, gick vi ut och gick med Emelie och Tea och avslutade med kaffe hos dom. Jag längtar så himla mycket tills barnen är så stora så dom kan leka,kommer bli så roligt. Tänk till sommaren...Underbart!



Svårt att få en bra bild på sötnosarna men ändå,helt bedårande. Tea är en månad äldre..fatta att Amelia är en stor tjej!

Imorn är det föräldragrupp, och vägning och mätning med tror jag av lillfis.. Hon växer ju som attan på längden men lite dålig viktuppgång. Men hon är bra på kurvan så, blir lång som mamma och pappa.

Och Malin, jag säger bara grädde.. Man ska ju äta grädde..och det är ju gott.Haha. Blanda hallon och grädde och vips, hallonfluff!
Och Camilla, jag vill gärna ses..höras i helgen?

Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Men gud så söta. Minns när wilda var så liten. Inte igår inte..



Ammar du??

2010-12-08 @ 07:44:30
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0