Sankta lucia..

Gomorgon..idag var jag uppe tidigt för att hinna duscha och se lucia innan liten vaknar.
Så vackert med lucia,bästa jag vet.

Amelia har hostat så mycket inatt, lilla prinsessan, vad jag tycker synd om henne.

Vi skulle gå på luciatåg idag på lilla Alicias dagis men får se hur det blir, hur liten låter idag när hon vaknar. Känns lite fel att gå med henne till ett dagis med när hon är hostig och dan.
Men jag kan bara tänka mig Alicia som en liten lucia,åh så söt.
Skulle även träffa Maria och hennes dotter idag, så får se om det blir något av det. Annars blir det hemmamys.

Ska försöka att pallra mig till gymmet idag med tänkte jag, det lockar, likaså att lägga mig en kvart i ett solarie.Skulle göra mycket för min vinterbleka hy.
Får nog bli det sen när Sebastian är hemma ikväll.

Här kommer en bild på min lilla trollunge..Börjar fundera på om hon är ett troll på riktigt.Sötnöt.




Ha en underbar dag alla! Glöm inte att kolla på någon lucia.Det värmer lite i den här kylan.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken sötnos!

2010-12-14 @ 23:04:36
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

ååh vilket sött kalufs =D

2010-12-15 @ 21:37:28
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0