Så sugen på gott...

är vad jag är! Var bara tvungen att få ur mig det.

Lussebullar, pepparkakor,glögg,julmust...ja listan kan göras lång.Gemensam nämnare? Ja förutom julen då, min diet jag går på tillåter inget av det! Gråter krokdiltårar. Men på onsdag som sagt när jag ska på julbord ska jag frossa. Då glömmer jag bort dieten och sätter igång på torsdag igen.Jag har nu följt denna ( LCHF) i en vecka och faktiskt inte fuskat nåt, och visst har det gett snabba resultat.Har mycket vätska att bli av med efter graviditeten så passar mig utmärkt.
Sen i januari då jävlar ska jag sätta fart, med mat och träning. I vår blir det till och med att börja löpa!Jaa ni hörde rätt!

Nej,godnatt med er nu...


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Några gravidkilon att få bort? Jag har nu efter 11 månader 2 kila kvar. Har tagit sin lilla tid, men det är så värt det!!

2010-12-07 @ 07:44:17
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Malin

Jag har ett gott nytti tips! Turk yougurth honung och nötter men i skrivande stund kom jag på att du är allergisk. Men persika på burk är lika gott!

2010-12-07 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0