Min största kärlek i livet.





För dig gör jag allt min älskade dotter.


Kommentarer
Postat av: carro

Hej =)

Jaa fy.. det är liksom inte sjukdom med inflammationen om du förstår hur jag menar haha, ingen feber eller förkylning eller nått sånt utan bara gegga i ögonen :/

Trodde det hade försvunnit för det var bra i en hel dag men men så ska det väl alltid vara hehe.

Hoppas bara bvc tar emot oss då de alltid vill att just ögoninflammation försvinner av sig självt.

Hur mår din lilla tjej nu då? Blir det något bättre? Hoppas det iaf.

Kram kram

2010-12-27 @ 19:33:06
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: carro

Just det, aa det blir ju så, folk verkar ju tro att man har hur stora barn som helst men det är rätt skönt att ha lite kläder hemma som de kan växa i hehe. Helt plötsligt en dag kan de inte ha en stl och då är det skönt att veta att det finns hihi.

Hoppas du hittade fina kläder? Tyckte knappt det fanns några rea kläder på barn? Jag kanske gick till fel affärer hehe. Kram

2010-12-27 @ 19:36:42
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: carran

Ja det hoppas jag, Jesper hade den svåra sorten av ögoninflammation i somras och det vill jag inte vara med om igen huhu.

Kom på att din lilla sötnos har väl inte hunnit bli vaccinerad mot kikhostan? Hur blir det nu då när hon redan har det och ska få vaccinet? Kram kram

2010-12-27 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0