Hemma..

Fick åka hem idag.Lillan är insatt på antibiotika för de misstänker kikhosta. Får väl snart svar på de. fy fan säger bara, det är de värsta jag varit med om..hon hostar flera gånger i timmen ungefär en minut så hon nästan slutar andas..Det är så hemskt. Jag hatar att behöva se henne såhär...våran bebis.Har inte sovit en blund knappt inatt för varje gång hon hostar måste jag ta upp henne för hon ska få luft..faaan vet inte hur vi ska orka..kikhosta kan hålla på i 8 veckor.
Nej vi hörs...
Tack till alla som skrivit, för ni tänker på oss.♥

Kommentarer
Postat av: caroline

Stackare! Tänker på er. Krya på er massa!

Kram

2010-12-20 @ 20:54:59
Postat av: Maria

Ja, då förstår jag att du har det jobbigt... Jag har varit med om det, fast både M och E klarade sig hyfsat (E var bara ca 1 månad då))tack vare antibiotika som de fick, så jag slapp vaknätterna. Men det var verkligen jättejobbigt att se och höra hostan. Du behöver verkligen ha avlastning! Annars kommer du att bli ett nervknippe...

STOR kram till dig och lillan!

2010-12-20 @ 22:16:56
Postat av: Anonym

Åh, båda två?Stackars.

Amelia är så lik M i både sätt och utseende, även Erika.

Hoppas ni får en fin jul.

Och tack =)

Stor kram!

2010-12-22 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0