Gomorgon.

10 dagar till julafton. Underbart!

Natten har varit sådär, liten har hostat mycket och då vaknat och gråtit. Men har räckt med nappen så. Nu väntar jag på att hon ska vakna så jag kan se hur hon mår idag. Är tänkt nämligen att jag ska klippa mig så..vi får se!

TRäning blev det ingen igår heller. Förvånad?Nej inte direkt. Har jag tur kanske jag kan visa mig i bikini typ år 2012 eller så.

Jaja. Ska inte vara bitter.

Nu hör jag lite knorrande från sovrummet så dags att ta lillan.
Hörs senare, ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: heidi aho mathiesen

Godmorgon gumsan!Hoppas ni får en bra dag =)

2010-12-14 @ 09:34:53
URL: http://heidiaho.blogspot.com
Postat av: Cissi

Haha vi borde alla mammor skapa en "beach 2011" kategori. Inspirera varandra..

Ja Angered har ju sitt rykte.. :P Har inte vart där så mycke.. Vart på Centrumet ett par gånger bara..



Jag vet inte faktiskt.. Bara träffat henne en gång..

2010-12-14 @ 12:39:32
URL: http://cotac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0