Godmorgon..

7 december idag. 17 dagar kvar till julafton. Jag har köpt klart nästan alla julklappar och Amelia leder med flest. Hon vet inte ens vad jul är!Men blir ju så när man hittar alla söta bebissaker.

Lilla damen har sovit mellan 22 och 06.30 så det känns skönt, och jag är utvilad. Sitter med en kopp kaffe och funderar på vad vi ska göra idag.
Antingen blir det stan, eller kolla om kyrkan har någon barntimme idag kanske. Amelia älskar ju att vara bland folk så.
Jag vet att för några år sedan hade dom adventsgudtjänst i kyrkan här..Kanske man skulle gå på. Var för förståndshandikappade och barn med tror jag. Blir ju lätt lite mer rörigt.

På fredag ska vi tjejer i alla fall köra julklappspelet,som går ut på att man slåss om paket. Det är nog 4e året nu skulle jag tror som vi gör det. Så brukar vi alltid dricka lite så blir det ännu roligare. Och på fredag lär det bli kul eftersom jag inte druckit sedan jag blev gravid.
Ser fram emot kvällen jättemycket!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan Amelia vaknar igen.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Tack så mycket, detsamma!

Din lille är också suuper gullig :)

Ja det skulle vara jätte roligt om vi kunde ses.. Bara säga till när du vill och har tid, jag kan typ jämt :P

kram

2010-12-07 @ 11:46:54
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad söta:D Ja han är tre veckor...

Vi har fått jättemånga hakklappar av folk så de var ju tur :D

Jag har hört om dessa kyrkobarn grupper.. Jag hade tänkt att ge mig ut och försöka ragga mamma vänner som bor nära så man har nån att hänga med på dagarna...

2010-12-07 @ 12:01:35
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Åå vad mysigt!! Har en känsla av att det kommer finnas fler småttingar som sover med sin mamma sen, gud vad jag längtar efter att få ligga och sova och snosa på henne :D

2010-12-07 @ 17:30:58
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

hehe ja jag kan tänka mig att det är riktigt svårt att stå på sig när man tittar på den där lilla lilla människan :D

2010-12-07 @ 19:03:14
URL: http://madeleines.se
Postat av: carro

Hej och tack för hejningen men det blev inte att jag tackade ja.

Men det var kul o se om man fortfarnde hade det, vilket jag måste haft då de hade ringt 5 gånger efter en timma :S

Oj är det redan 17 dagar kvar till jul! Herregud vad tiden går.

Såg att du bodde i ekholmen i något inlägg?

Har du bott där länge? Min mamma bodde nämnligen där förr. =)

Ha en super fin kväll!

Kram kram

2010-12-07 @ 20:26:01
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0