Godmorgon...

Har sovit skitdåligt...Vaknat minst en gång timmen..Amelia har sovit orligt hon med..
Varje gång jag tittat ner på golvet så har någon av katterna legat på en stor kudde nedanför,inatt var det Max. Min älskade lilla Max. Haft honom i tre år nu...Tre långa år, och så ska vi inte vara tillsammans mer..fy fan det här är outhärdligt just nu.

Hade sett fram emot julklappskvällen - nu ska jag inte ens gå..Jag känner inte för något längre...Helt tom bokstavligen. Tur jag har Amelia.

Klagomuren nästa..Nej vars men Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Försök att få lite sömn under dagen så ska du se att det blir en bra dag..

2010-12-10 @ 08:05:56
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Evelina

Nej! Åh förstår att det känns jobbigt, och visst får man vara "beredd" på att sånt kan hända när man får barn, men det känns såklart alltid jobbigt. Missebarnen är också barn!



Elion var inte sjuk i början, förrutom just den infektionen när han föddes. Det dröjde ganska många månader innan han fick förkylning och sen har det varit ganska många när vi varit ofta på ÖF.



Men förkylningsastma växer väl ofta bort? Jag tänkte på din lilla sötnos, det kanske bara är för ett litet tag? Kan tänka mig att det är jobbigt ändå, även om det inte är så "allvarligt". Det gör ONT när ens barn är sjukt!



Massa kramar

2010-12-10 @ 12:20:02
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0