Godmorgon 18 dec!

6 dagar kvar bara!

Ja då var det återigen morgon, vi slockna runt 22 eller så igår..Jag var helt slut och kände att jag behövde sova när jag nu ska va ensam med liten i tre dagar.Eller ensam, jag ska ju hem till mina föräldrar så avlastning får jag ju men det är ju jag som har allt ansvar och så.
Sebastian är alltså på väg till Milano för att kolla på fotboll.Skulle med vilja se Zlatan..

Börjar känna stress inför julen, mkt som ska hinnas med. Jag ska hinna köpa julklappar, göra knäck och cheesecake till julafton. Och det ska hinnas någon gång innan tors.. Vill inte ta med Amelia till stan nu när folk är så förkylda, för lilltjejen verkar inte tåla minsta lilla bacill.

Nehe ska invänta att hon vaknar sen har jag fullt upp några timmar framöver.

Ha en underbar lördag!

Snart är tomten här..


Kommentarer
Postat av: carro

Ja men det är ju skönt när man ser att de bärjar må bättre =)

Julius mår mycket bättre.

Han har ju varit pigg hela tiden och har inte brytt sig så mycket egentligt hehe.

Det har ju brar varit snorgit o hostigt på nätterna men det verkar släppt ordentligt nu =) Skönt.

Inatt har han bara vaknat 2 gånger, han brukar vakna en gång.

Vad skönt att få åka och va hos dina föräldrar :) Det är ju tråkigt när ena åker bort o man är själv speciellt på helgen.

Hoppas ni får en riktigt mysig helg =)

Kram kram

2010-12-18 @ 09:09:56
Postat av: Cissi

Nej han har inte kolik tror jag.. Han har bara dåliga nätter ibland..=/

Åh herreguuud de är så nära till jul. Jag har inte pyntat alls.. Trååk!!

2010-12-18 @ 12:34:46
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: Julianmariann

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 09:41:41
URL: http://julianmariann.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0