Godmorgon 15 dec!

9 dagar kvar till Julafton!

Natten har varit bättre, inte lika mycket hosta, hoppas det går åt det bättre hållet.
Får se hur hon är när hon vaknar..
Kan inte riktigt förstå att jag frivilligt går upp runt 7 varje morgon när hon ändå inte vaknar förän 8-8.30 någon gång.
Men egentid är viktigt, eller hur?

Idag blir det som sagt lite besök av Nathalie.Fikan iväll blev inget av, så antagligen blir det vara hemma och ta det lugnt. Hade varit skönt att komma iväg en stund men jaja..Vad är väl en bal på slottet!

Nu ska jag njuta min kopp kaffe innan liten vaknar!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack så mycket!! :)

Gud vilken liten sötnos du har.. charmigt med så mkt hår!!! ;)

2010-12-15 @ 09:08:33
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: sara - mamma till wilda

När Wilda var liten och jag ammade mitt i natten brukade jag strunta i att gå lägga mig till nästa gång hon skulle ha mat. Jag fick alltså 3 timmar egentid mellan kl 1 och 4 hahaha

2010-12-15 @ 20:07:34
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0