Godkväll..

Prinsessan sover och vi har precis druckit kaffe. Hoppas hon slipper så mycket hosta inatt.
Imorgon kommer Nathalie, en underbar tjej, hit och fikar. Vet inte om det blir fika hos en annan kompis på kvällen, dock får Amelia bli hemma då. Tänker låta henne vara hemma nu, så hon får friskna till.

I helgen åker Basse till Milano, inget kul alls. Men då ska jag och liten åka hem till mina föräldrar så lite avlastning får man i alla fall.
Har hamnat lite fter med mina dagar..hmm.Får ta tag i det..

Godnatt! Sov gott!



Jag hoppas Amelia slipper få min näsa. DEn har jag lite komplex över, speciellt i profil.Sååå stor.


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Äh, trams. Din näsa är det absolut inget fel på!

2010-12-15 @ 07:52:12
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: caroline

Håller med ovanstående talare =)

Jätte fin bild på er!

2010-12-15 @ 08:35:49
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0