God förmiddag..

passar väl bäst. Har inte riktigt hunnit med innan. Sebastian blir borta typ halva dagen på innebandymatch..i Överum.Suck, så tråkigt att sitta här och glo. Vill inte riktigt gå ut heller, är ju skit kallt. Och lillan är jätteförkyld.Annars har helgen varit helt ok. Igår var vi uppe en sväng med lillan på jourcentralen och då var hon bara väldigt förkyld, allt annat lät bra..så jag vet i fan. Får väl avvakta och se. Sen tog vi det lugnt bara.
En rolig grej var att jag träffa min präst på centrum igår. Alltså, jag hade en präst i kyrkan när jag var yngre. En helt underbar man. Hur som vill jag i allafall att han ska döpa Amelia och det gick så bra så fast han är pensionerad. Jätteglad är jag så ska ringa och boka datum och kyrka i veckan.
Vart köper man dopklänning, någon som vet?

Ska städa och fixa lite när lilla Enzo sover.
Vi kallar henne Enzo härhemma för hon ser ut som en liten apunge.
Mammas fina lilla unge.



Look a like?! Haha.


Kommentarer
Postat av: caroline

Tack för de värmande orden.

Ja, de finns allt med mig det vet jag.. men visst känns det tungt.



Nee fy säger jag åt dessa läkare.

För det första känns det som att de inte ens vill lägga ner tid och inte heller bryr de sig.

Jag har rätt dålig erfarenhet av dem.

Det kan ju vara att hon har astma och att den blir mer märkabar när hon blir förkyld? Tycker du ska prata med din läkare till henne, de vet ju bäst.

Ja dessa förkylningar blir man inte klok på.

Vårt går bara runt o runt här hemma, skit jobbigt.



Hur mår hon nu ¨då?

Jo du kam beställa en dopklänning eller så kan man ju gå till en skräddare o be dem sy upp en, det är nog inte så dyrt tror jag. Nelly har dopklänningar, de är jätte fina. =)

Kram kram

2010-12-12 @ 19:49:56
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0