Ett stort tack..

vill jag ge svensk sjukvård! INTE!

Våran lilla Amelia har alltså kikhosta. ( vilket är en barnsjukdom )
Hon har mått fruktansvärt dåligt och hostat så hon nästan tappar andan ( kiknar ) och ingen läkare har brytt sig. 5 läkare har sagt, detta är normalt och babblat om astma, bara vanligt virus. Man testar väl för i helvete ett barn med symtom för den sjukdomen?!
6e läkaren gjorde det och det var positivt. Men nu är det för sent, Amelia har haft det för länge för att antibiotikan ska hjälpa henne, nu ska den bara förhindra smittan, för ja, det är en smittosjukdom.
Starkt jobbat förbannade svin, hade det här varit usa hade jag stämt skiten ur er!
Min lilla tjej som har haft svårt med mat och vikt hade gått ner 90 g på tre dagar, stackarn fick ju upp allt hon fått i sig.
Fan rent ut sagt.

NU ska jag dricka lite kaffe och planerat denna dag, det blir ju jul i år med!



Kommentarer
Postat av: mammatezzan

Ja sjukvården idag e krass. Jag håller tummar och tår för att lilla gumman din blir bra snart. Kramar i massor till er

2010-12-23 @ 10:16:24
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näää fy fan! Vad arg o ledsen man blir när något sådant händerc. Stackare. Jävla läkare. Fel människor på. Helt fel plats. Hoppas att ni ändå får en riktigt god jul trots elendet ni har fått stå ut med. Kram på dig

2010-12-23 @ 12:30:15
Postat av: Camilla

Ibland kan man ju undra om dem ens är utbildade!! Stackars liten...

2010-12-23 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0