Day 03 – Your parents..

Min mamma heter Marie och min pappa heter Toivo.Dom är båda 51 år gammla.Min mamma arbetstränar just nu och min pappa jobbar som resemontör. Dom har varit gifta i 25 år, alltså lika länge som jag funnits..Tror dom har bröllopsdag nu i december till och med.
Vi har bott i Sturefors hela mitt liv, men nu har mamma och pappa för ett år sen flyttat till Åtvidaberg. Där bor dom med våran hund Leida.
Hur som helst har jag världens bästa föräldrar som alltid finns där, och Amelia älskar sin mormor och morfar.♥

Amelia och mormor.



Amelia och morfar.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså jag känner inte många vars föräldrar inte är skilda.. De suger verkligen. Skönt att dina föräldrar har ever lasting löööööve ;D

Ja några stycken. Men alla bor så långt borta.. Jag bor på Hisingen.. Bor du i Göteborg?

2010-12-08 @ 16:26:02
URL: http://cotac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0